人工知能(AI)

A modern, competitive CX strategy must augment uniquely human emotional intelligence and creativity with the efficiency and scalability of artificial intelligence. Using proprietary conversational AI, GBJ is able to contain and automate critical customer support workflows, while maintaining the customer experience – in several languages.

ビジネス&エージェント・インテリジェンス

GBJ’s Business and Agent Intelligence provides real time reporting on omnichannel customer interactions and their impact on business performance. Additionally, agents get access to our advanced performance management and coaching platform, which provides data-driven analysis of coaching effectiveness – enabling frontline supervisors, coaches and agents to manage and improve the metrics that matter most to them.
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ロボティック・プロセス・オートメーション(RPA)

RPA delivers immediate ROI. Our RPA software works with existing applications to replace repetitive tasks with streamlined process automation that elevates the capabilities of our agents, increases efficiencies, reduces errors, and accelerates project turn-around time. Ultimately, RPA enables our people to do what they do best – deliver amazing multilingual customer experiences.

在宅オペレーターのためのインフラ整備

オペレーターの在宅ワーク体制で成功実績のあるパートナーと一緒に仕事をしましょう。GBJサービスは、完全に管理された仮想デスクトップ(DaaS)と多層的なセキュリティ対策を実現。オペレーターは、当社のネットワークや提携ブランド企業の保全を危険にさらすことなく、リモートで仕事をすることが可能になりました。

世界トップレベルのCXプラットフォーム

GBJサービスは、豊富な専門知識に加え、世界トップレベルの顧客管理プラットフォーム企業との緊密な関係性を築いてきました。カスタマーエクスペリエンスの変革におけるあらゆるステージに適したネットワーク・ソリューションを提供することができます。

御社のカスタマーエクスペリエンスをどのように変革できるか、ぜひお問い合わせください。

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